اخبار فروش و تولید گریتینگ

اخبار> اخبار فروش و تولید گریتینگ> توضیحاتی در مورد ساخت گریتینگ

توضیحاتی در مورد ساخت گریتینگ

توضیحاتی در مورد ساخت گریتینگ و رزومه شرکت مشبک سازان آریا :

گریتینگ صفحه ای است مشبک ساخته شده از تسمه که دور آن محدود شده یا به قولی فریم بندی شده است . به این صفحات مشبک گریتینگ می گویند و می توان عنوان کف پوش صنعتی سنگین که می توان میزان تحمل وزن مشخصی را برای آن مد نظر گرفت و بر اساس وزن و نیرویی که بر سطح آن وارد می شود طراحی را انجام داد . 

شرکت مشبک سازان آریا به مدیریت سعید عاشق حسینی در سال 1385 را اندازی گردید و در روزهای اول با دو عدد دستگاه جوش و دو عدد پرش ضربه ای 40 تن شروع به کار کرده است در سال اول موفق به تولید 100 تن گریتینگ فولادی با پوشش گالوانیزه گرم شد و خوشبختانه هر سال این آمار افزایش یافته به طوری که در سال 1398 تولید سالیانه 1500 تن گریتینگ گالوانیزه بوده است . 

تولیدات این شرکت به طور تخصصی انواع گریتینگ می باشد و برای صنایع نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی بیشترین تولید را داشته است در سالهای اخیر صنایع معادن و کانی ها نیز جزو مصرف کنندگان عمده گریتینگ قرار گرفته اند .

این شرکت گریتینگ یا همان جالی را با عناوین و کاربردهای مختلف ساخته است و عکس و فیلم های محصولات را در آرشیو خود دارد منجمله :

گاتر که همان جوی آب پیش ساخته است که بر روی آن گریتینگ یا صفحات مشبک قرار می گیرد می تواند به صورت فولادی گالوانیزه شده یا استنلس استیل باشد .

جالی یا گریتینگ یا توری کششی یا سکوریتی مش که برای ساخت پله و کف پوش واک وی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

منحل یا درچه بازدید یا گریتینگ دریچه بازدید کانال که معمولا در فواصل معین در طول کانال جهت بازدید و تمیز کاری کانال از آن استفاده می شود این نوع گریتینگ در مناطق شهری بسیار کاربرد دارد . 

خوشبختانه در استان مرکزی و شهر اراک و بخصوص شهرک صنعتی شماره 3 خیرآباد بیشترین تعداد کارخانه های تولید گریتینگ وجود دارد از کارگاه های دو سه نفره غیر ثبتی تا شرکت های معتبر با 40 تا 50 نفر پرسنل و برند های شناخته شده . این شرکتها می توانند انواع گریتینگ از فولادی و آلومینیومی و آلیاژی تا فایبر گلاس و سکوریتی مش را تولید نمایند . در این شهرک صنعتی تعداد گالوانیزه کاران بیش از سایر نقاط کشور می باشد .

شرکت مشبک سازان آریا با دارا بودن خط تمام اتوماتیک تولید گریتینگ به صورت جوش القایی یا همان الکتروفورج در حال حاضر یکی از برنهای معتبر ساخت گریتینگ می باشد که تولیدات این شرکت به عراق و ترکیه نیز صادر گردیده است .